نرده استیل ارومیه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل ارومیه,قیمت نرده استیل ارومیه,فروش نرده استیل ارومیه,اتصالات نرده استیل ارومیه,قطعات نرده استیل ارومیه,اجرای نرده استیل ارومیه,نرده استیل استان آذربایجان غربی

در ساختمان ها که معمولا کودکان و حیوانات دارند حفظ ایمنی برای آنها یک امر بسیار مهم و ضروری است به همین دلیل اجرای نرده استیل در راه پله ها، پشت پنجره ها، کناره بالکن و تراس ها یک نیاز اساسی است. نرده استیل از سلامت افراد به ویژه کودکان در داخل راه پله و فضای داخلی ساختمان محافظت می کند. با نصب نرده استیل پشت پنجره با خیال راحت می توانید پنجر ه ها را باز کرده و از هوای تازه بیرون لذت ببرید. نرده استیل یکی از اساسی ترین قسمت های ساختمان است که به ایمن شدن و زیباتر شدن تمام بخش های خانه کمک می کند. نرده استیل با سیستم ها متنوع در اجرا برای نصب در تمام مکان ها شیوه استاندارد و مهندسی دارد که در طرح ها و مدل های متنوع تولید می شود. مدل نرده استیل بر اساس فضای خانه و محل کار و دیدگاه شما پیش نهاد و انتخاب می شود. در پله هایی که فضای کمی دارند گزینه مناسبی برای اجرا و پوشش کناره راه پله وجود دارد. شما می توانید نحوه چینش لوله های محافظ از حالت عمودی یا افقی را با نظر خود تغییر دهید و فاصله بین پایه های نرده را مشخص کنید. نرده استیل را در تمام مکان ها و فضاها می توان استفاده کرد البته به شرط آنکه از نوع درجه یک و مرغوب باشد که همان نرده استیل ضد زنگ است.

))جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید((

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024