نرده استیل اهواز

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل اهواز,قیمت نرده استیل اهواز,فروش نرده استیل اهواز,اتصالات نرده استیل اهواز,قطعات نرده استیل اهواز,اجرای نرده استیل اهواز,نرده استیل خوزستان

شرکت آکات با داشتن شبکه گسترده فروش و اجرای نرده استیل راه پله، نرده استیل بالکن، نرده استیل پنجره با بهترین کیفیت در شهر اهواز و استان خوزستان آماده ارائه زیبا ترین و مناسب ترین قیمت نرده استیل به هم وطنان ساکن در اهواز است. استفاده از نرده استیل به زیباتر شدن فضای راه پله و نمای پنجره ها و بالکن های ساختمان کمک می کند از طرف دیگر نرده استیل به سبب وجود نیکل و کروم با مشکل پوسیدگی و رنگ زدگی مواجه نخواهد شد در نتیجه برای مدت زمان طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. در مناطق گرم و مرطوب مانند شهر های استان خوستان و به خصوص شهر اهواز که رطوبت و گرمای ها زیاد است انتخاب نرده استیل می تواند باعث کاهش هرینه های جانبی نگهداری ساختمان مانند رنگ کاری مداوم نرده ها شود. مجموعه آکات با احترام به اعتماد هموطنان خوزستانی با ارائه باکیفیت ترین قطعات و اتصالات نرده استیل 304 توانسته با داشتن شبکه گسترده فروش و اجرای نرده استیل اهواز گامی مثبت در ساختمان سازی استان خوزستان بردارد. قیمت نرده استیل در اهواز با عادلانه ترین و مناسب ترین معیار محاسبه می شود.

قیمت نرده استیل اهواز

برای تعیین قیمت هر متر نرده استیل عوامل گوناگونی را باید در نظر گرفت. مبنای قیمت هر متر نرده استیل در داخل ساختمان متر طول راه پله و بالکن ها در نمای ساختمان طول دستگیره نرده است. در کل قیمت نرده استیل به سبب تنوع قطعات و کیفیت های آلیاژ های آن یکسان نیست با این حال این محصول برای هر بودجه و هر سلیقه ای گزینه مناسبی برای خرید دارد. برای اطلاع از قیمت بروز نرده استیل در اهواز با ما تماس بگرد.

فروش نرده استیل اهواز

نرده استیل 304 نسبت به نرده استیل201 درصد بیشتری نیکل و کروم در خود دارد و به همین دلیل استفاده از آن در شرایط آب و هوای مختلف با رطوبت بالا بدون هیج مشکلی امکان پذیر است. نرده استیل 304 با نام نرده استیل ضد زنگ نیز شناحته می شود و بیشتر از این نوع استیل در فضای بیرون ساختمان استفاده می شود. جهت درخواست نمایندگی و اطلاع از شرایط فروش نرده استیل در اهواز با واحد فروش ما تماس بگرید.
ویژگی های نرده استیل 304 عبارتند از:
•    
ظاهر زیبا و جذاب نرده استیل 304
•    
مقاومت بالا در مقابل پوسیدگی و اکسیداسیون آهن
•    
سرعت نصب بالا و امکان تعوبض قطعات آسیب دیده نرده استیل 304
•    
تنوع زیاد مدل ها و قطعات نرده استیل 304
•    
وزن کم نرده استیل 304 و استحکام بسیار بالا
•    
سهولت نگهداری و نظافت نرده استیل 304
•    
ماندگار دائمی رنگ نرده استیل 304

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024