نرده استیل بیرجند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل بیرجند,قیمت نرده استیل بیرجند,فروش نرده استیل بیرجند,اتصالات نرده استیل بیرجند,قطعات نرده استیل بیرجند,اجرای نرده استیل بیرجند,نرده استیل خراسان جنوبی

استفاده از نرده و حفاظ برای ایمنی پنجره ها و درب های ساختمان یک امر ضروری است. حفاظ پنجره باید به زیبایی نمای ساختمان اضافه کند به همین سبب در طراحی آن باید به کیفیت و ظاهر حفاظ توجه شود. از بهترین انواع نرده درب و پنجره که به عنوان یک محافظ و جان پناه با امنیت و زیبا نرده استیل است که با ترکیب شیشه و چوب در پشت پنجره و درب اجرا می شود. ما پیش نهاد می کنیم طرح نرده استیل درب و پنجره خود را بر اساس نمای کلی ساختمان انتخاب کنید و از استیل مرغوب برای ساخت فرم اصلی حفاظ و نرده استفاده کنید. قیمت نرده استیل پنجره و درب با کارشناسی از محل نصب حفاظ ها و مشخص شدن شیوه اجرایی نرده پنجره توسط کارشناسان گروه آکات تعیین می شود. شما می توانید با شماره 09127120083 واحد فروش و کارشناسی شرکت آکات تماس حاصل نمایید. نرده راه پله برای این طراحی شده است تا به عنوان تکیه‌گاه افراد از آن استفاده شود. نرده‌های راه پله عموماً برای بالا رفتن یا پایین آمدن از پلکان ها و پله برقی ها به منظور پیشگیری از سقوط به کار می‌رود.

  • یراق آلات نرده راه پله را با استفاده از اتصال مستقیم به دیوار محکم می‌کنند.
  • قیمت نرده راه پله بر اساس تعداد پله و یراق استفاده‌شده می‌باشد. قیمت نرده استیل راه پله با توجه به استیل استفاده شده متغیر می باشد.
  • قیمت نرده استیل راه پله بعد از تعیین متراژ و نوع استیل مورد استفاده در نرده استیل راه پله تعیین می شود.
  • قیمت نرده استیل راه پله براساس متر سنجیده می شود همراه با قطعات پایه و دستگیره مورد نیاز در راه پله.
  • در تعیین هزینه ساخت برای هر متر قیمت نرده استیل راه پله مدل پایه های نرده و شکل قطعات و اتصالات حفاظ استیل موثر است و هر چه پایه های نرده استیل راه پله از کیفیت مرغوب تری ساخته شده باشد قیمت نرده استیل راه پله گرانتر می باشد

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024