نرده استیل خرم‌آباد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل خرم‌آباد,قیمت نرده استیل خرم‌آباد,فروش نرده استیل خرم‌آباد,اتصالات نرده استیل خرم‌آباد,قطعات نرده استیل خرم‌آباد,اجرای نرده استیل خرم‌آباد,نرده استیل استان لرستان

قیمت نرده استیل به مرغوب بودن آلیاژ و مدل قطعات، تعداد گارد های بین پایه ها، ضخامت لوله ها و پروفیل های استیل و ارتفاع تمام شده نرده بستگی پیدا می کند. اگر طول نرده در راه پله یا بالکن و پنجره به اندازه باشد که پرت و ضایعات لوله و پروفیل بیش از اندازه معمول باشد قیمت نرده استیل بیشتر می شود. محل انجام نصب نرده نیز در هزینه اجرایی تاثیر گذار است و باعث تغییر در قیمت نرده استیل می شود. اگر مدل نرده استیل ساده باشد هزینه تمام شده برای خریدار بسیار کمتر است اما در صورتی که از مدل های فانتزی و دکوراتیو که تعداد قطعات و اتصالات زیادی دارند استفاده شود قیمت نرده استیل افزایش پیدا می کند. نکته مهمی که در انتخاب نرده باید به آن توجه داشت این است که هر چند قیمت نرده استیل از انواع دیگر نرده در ابتدا بیشتر به نظر می آید اما به دلیل آنکه هزینه های بعدی مثل نگهداری و بازسازی در این نوع نرده وجود ندارد قیمت آن منطقی و منصفانه است. نرده استیل در مرور زمان نیاز کمی به تعمیر پیدا خواهد کرد و شکل اولیه خود را نگاه می دارد.

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024