نرده استیل زنجان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل زنجان,قیمت نرده استیل زنجان,فروش نرده استیل زنجان,اتصالات نرده استیل زنجان,قطعات نرده استیل زنجان,اجرای نرده استیل زنجان,نرده استیل استان زنجان

نرده استیل در مدل های متنوع طراحی و ساخته می شود که هر مدل بر اساس نوع کاربری دارای ویژگی های خاص است. مدل های رایج نرده استیل که در ساختمان ها و اماکن عمومی بیشتر استفاده می شود نرده استیل سه خط نام دارد. برای فضای بالکن و تراس ها نیز از نرده استیل حصاری با نرده استیل فرانسوی استفاده می شود. نرده استیل شیشه خور مدل دیگری است که با استفاده از شیشه های سکریت سوپر کلیر به عنوان گارد محافظ بین پایه های نرده ساخته می شود و بیشتر مناسب ویلاهای شخصی و هتل ها است. نرده ترکیبی چوب واستیل مدل جدیدی است که با طراحی متفاوت توانسته نظر مثبت خریداران را جلب کند. و مدل های نرده دکوراتیو که با پایه های طرح دار و خاص می تواند به مدرن شدن و ایجاد تمایز در نمای راه پله و نمای بیرونی ساختمان کمک کند. اگر نرده استیل در فضای داخل یا خارج ساختمان نصب شود باید کیفیت آلیاژ استیل از نوع 304 باشد در غیر این صورت همیشه ممکن است نرده استیل 201 به جای آن استفاده شده باشد.

  نرده استیل با طرح اختصاصی مدلی از نرده است که به صورت مشخص برای یک پروژ و سفارش طراحی و اجرا می شود.

   نرده استیل با اتصالات جوش آرگون یکی از محکم ترین مدل های نرده راه پله و تراس است.

   به منظور اطلاع از قیمت اتصالات و یراق آلات نرده استیل آکات می توانید با بخش فروش نرده تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024