نرده استیل قزوین

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل قزوین,قیمت نرده استیل قزوین,فروش نرده استیل قزوین,اتصالات نرده استیل قزوین,قطعات نرده استیل قزوین,اجرای نرده استیل قزوین,نرده استیل استان قزوین

نرده استیل با پایه های دکوراتیو و ساده در دو کیفیت عالی و معمولی ساخته می شود. این ویژگی باعث شده اجرای نرده استیل راه پله بر اساس دیگاه و نظر خریدار متناسب با دکوراسیون داخل و خارج ساختمان انجام شود. کیفیت استیل استفاده شده در تولید انواع نرده استیل به دو دسته با نام های 201 و304 تقسیم بندی می شود. نکته مهم در انتخاب نرده مناسب محل نصب آن است به صورتی که نرده استیل 201 در مناطق مرطوب مانند استان های شمالی ایران قابل اجرا نبوده زیرا بر اثر رطوبت و هوا زنگ زدگی در آن ایجاد می شود. نرده استیل 304 با داشتن کروم و نیکل در مقابل رطوبت مقاوم است و در تمام مناطق آب و هوای قابل نصب است.

  • انواع نرده استیل در راه پله و پشت پنجره قابل نصب است.
  • انواع نرده استیل با بر اساس هر متر طول نرده اجرا شده قیمت گذاری می شود.

قیمت نرده استیل 304-قیمت نرده استیل 201

علت اینکه قیمت نرده استیل 304 نسبت به قیمت نرده استیل 201 گرانتر است کاملا واضح است زیرا نرده استیل 304 هرگز زنگ نمی زند و می تواند در هر محیطی از آن استفاده کرد اما نرده استیل 201 این قابلیت را ندارد و تنها در فضا های سرپوشیده و مناطق گرم و خشک قابل اجرا است. قیمت نرده استیل 304 اگر در راه پله اجرا شود نسبت به نرده استیل پنجره گرانتر خواهد بود زیرا برای ساخت آن به اجزا و قطعات بیشتری نیاز است. نرده استیل 201 به دلیل قیمت ارزان تر می تواند در شهر های کویری و در داخل ساختمان جایگزین نرده های 304 شود. لازم به توضیح است از میان تمام مدل های نرده استیل قیمت نرده استیل بالکن و تراس گرانترین است. در مجموعه مواردی که باعث اختلاف قیمت نرده های استیل می شود عبارتند از:

    قیمت نرده استیل 304 به سبب وجود درصد بیشتری از نیکل وکروم نسبت به قیمت نرده استیل 201 گرانتر است.

    قیمت نرده استیل بالکن از نوع استیل 304 از تمام مدل های نرده استیل گرانتر است .

    قیمت نرده استیل با اتصالات پیجی و پرجی از قیمت نرده استیل که به روش جوش آرگون ساخته می شود ارزان تر است.

به دلیل اینکه مقدار نیکل در ساختار فلز استیل 201 کمتر از 10/5 درصد است این آلیاژ در هنگام قرار گرفتن در برابر رطوبت و اکسیژن با فرسایش بیشتری دچار خردگی و زنگ زدگی می شود. این موضوع باعث پایین تر آمدن قیمت نرده استیل 201 از انواع دیگر استیل است. اما نکته جالب در مورد نرده استیل 201 این است که شکل بیرونی این نرده هیچ فرقی با استیل 304 نداشته به همین دلیل نصب آن در جاهای سر پوشیده که کمترین تماسی با باران و هوا دارد مناسب است. در نرده استیل 201 یک ویژگی مثبت و مشترک با نرده استیل 304 وجود دارد و آن عایق بودن در برابر الکتریسته است که در اصطلاح به آن استیل نگیر گفته می شود.

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024