نرده استیل قم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل قم,قیمت نرده استیل قم,فروش نرده استیل قم,اتصالات نرده استیل قم,قطعات نرده استیل قم,اجرای نرده استیل قم,نرده استیل استان قم

نرده استیل راه پله یک جان پناه مقاوم و ایمن است که زمینه برای طراحی خاص و منحصر به فرد را فراهم کرده است. در ابتدا نرده راه پله با هدف حفاظت از افراد در زمان تردد در پله ها ساخته می شد اما امروزه توجه به ظاهر نرده راه پله زمینه مناسبی برای طراحی نرده استیل پله مدرن به وجود آورده است. راه پله مسیر ارتباط طبقات است که با توجه به ارتفاع طبقات و عرض پله ها از مدل های نرده استیل راه پله به صورت خم یا ساده برای جان پناه در پاگرد ها استفاده می شود. نرده راه پله استیل با استفاده از چندین ردیف لوله استیل تقویت شده به شکل موازی در فواصل استاندارد اجرا می شود. ارتباط بین طبقات از راه پله ها امکان پذیر است به همین دلیل ایجاد یک فضای امن برای افرادی که در آن رفت و آمد می کنند بسیار مهم است. نرده استیل راه پله یک محافظ مناسب برای کاهش خطر پرت شدن افراد از طبقات و تضمین کننده ایمنی انها است. نرده استیل راه پله به صورت استاندارد باید تا ارتفاع حداقل ۹۰ سانتیمتر را پوشش دهد و تعداد لوله های گارد محافظ آن بین ۳ تا ۵ ردیف است. نرده های استیل می توانند علاوه بر ایجاد یک جان پناه امن به زیبایی مسیر راه پله ها کمک کنند. اجزا نرده استیل راه پله عبارتند از یک هندریل افقی از لوله استیل به قطر ۵۱ میلیتر و تعداد ی پایه عمودی که یک پله درمیان نصب می شود از لوله استیل به قطر 38 میلیمتر و چند ردیف لوله استیل به قطر ۱۶ میلمیتر که برای گارد نرده از آنها استفاده می شود.

نرده ‌های استیل شرکت آکات مناسب استفاده در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است. نرده های طراحی شده در مجموعه آکات با بهترین مواد اولیه و مجهز ترین دستگاه ها تولید می شود و رضایت خریدارن ما نشانه ای از تعهد ما به کاری است که ارائه می دهیم.

مشخصات نرده استیل آکات

 ¤ ضد ضربه می باشد.

 ¤ هرگز زنگ  نخواهد زد و پوسیده نمی شود.

 ¤ در مقابل شرایط محیطی اسیدی و قلیایی با دوام است.

 ¤ داری سطح براق و یکدستی است که به آسانی از آلودگی پاک می شود.

 ¤ در مقابل رطوبت وهوا مقاوم است و رنگ آن تغییر نمی کند.

 ¤ نرده های استیل شرکت رامادر با طرح های زیبا و کیفیت بالا باعث افزایش زیبایی وامنیت ساختمان ها می شود.

  • تنوع قطعات نرده استیل راه پله از بسیار زیاد است به صورتی که می توان برای طراحی داخلی ساختمان و هماهنگی آن با سایر اجزا بدون محدودیت از نرده استیل استفاده کرد.
  • نرده استیل راه پله، از نظر کارایی و امکان نصب در هر راه پله ای مناسب است.
  • نرده راه پله استیل با یک مدل ساده به نام نرده استیل سه خط که اجزای آن شامل یک دستگیره در بالا از لوله قطر 51 میلیمتر و پایه بر روی پله ها از لوله قطر 38 میلیمتر و سه ردیف افقی در موازت یکدیگر از لوله قطر 16 میلمیتر ساخته می شود.

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024