نرده استیل کرمان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل کرمان,قیمت نرده استیل کرمان,فروش نرده استیل کرمان,اتصالات نرده استیل کرمان,قطعات نرده استیل کرمان,اجرای نرده استیل کرمان,نرده استیل کرمان

امروزه مهندسان ساختمان ساز برای کمال بیشتر پروژه های خود از شاخص ها و الگو های زیادی برای زیبایی بیشتر ساختمان استفاده می کنند. اجرای نرده استیل که باعث افزایش زیبایی و امنیت در ساختمان می‌شود می‌توان یکی از این شاخص های مهم دانست. نرده استیل در ساختار کلی ساختمان یکی از اجزای مهم است. قیمت نرده استیل براساس متر طول هندریل استیل نصب شده تعیین می گردد. نرده استیل به این دلیل که توان بالایی در برابر خردگی و اکسیداسیون دارد می تواند ساختار اولیه خود را بدون تغییر برای مدت زمان زیادی حفظ کند. به همین دلیل قیمت نرده استیل با توجه به کیفیت استیل تعیین می شود. با وجود اینکه نرده استیل از نظر وزنی سبک است اما استحکام آن بسیار بالا است به صورتی که نرده استیل به عنوان ایمن ترین نرده فلزی ساختمانی شناخته می شود. استحکام نرده استیل بر اساس کیفیت قطعات و اتصالات نرده تعیین می شود. نرده استیل برای ایجاد یک گارد محافظ در ساختمان استفاده می شود. اما با افزایش توجه به زیبایی در ساختمان نسل جدیدی از نرده های استیل تولید شد که علاوه بر توجه به امتیت از نطر زیبایی نیز تنوع زیادی دارد این نوع نرده با نام نرده استیل 304 شناخته می شود. استیل زنگ نزن از ترکیب خاص آهن و 10/5 درصد کروم و 1/5 درصد نیکل ساخته می شود. نرده استیل مزیت های یادی دارد که عبارتند از: ضد فرسایش و خردگی، سهولت در نگهداری و نظافت، ظاهر براق و یکدست. زمانی که به آهن کروم افزوده شود به فولاد ضد زنگ تبدیل می شود که باعث ایجاد یک فلز صیقلی و براق با قابلیت انعکاس نور می شود. نرده استیل به زیباتر شدن ساختمان کمک می کند و جلوه مدرن و امروزی به آن می بخشد.

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

قیمت نرده استیل کرمان

در تعیین قیمت نرده استیل نوع استیل به کار رفته در تولید آن از نظر کیفیت و مقاوت استیل در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ، تعداد و نحوی نصب گارد های بین پایه های نرده و همچنین استحکام و مقاوت اتصالات نرده استیل در برابر فشار و کشش تاثیر گذار است. در محاسبه قیمت نرده استیل شکل ظاهری پایه ها، ارتفاع تمام شده نرده و شکل چیدمان گارد های امنیتی لوله های افقی یا عمودی و روش نصب نرده استیل دخیل می باشد

فروش نرده استیل کرمان

برای آگاهی شما عزیزان شیوه محاسبه قیمت نرده استیل، لیست قیمت های نرده استیل در جدولی قرار داده شده است. علاوه بر این می توانید برای کسب اطلاعات کامل تر درباره قیمت نرده استیل و شیوه اجرای نرده استیل با کارشناسان فروش آکات تماس بگرید.

§         نرده استیل به زیبای و مدرنی فضای داخلی و خارجی ساختمان اضافه می کند از این بابت می توان از مدل های متنوع و با دوام نرده استیل در راه پله و بالکن استفاده کرد.

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024