نرده استیل کرمانشاه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نرده استیل کرمانشاه,قیمت نرده استیل کرمانشاه,فروش نرده استیل کرمانشاه,اتصالات نرده استیل کرمانشاه,قطعات نرده استیل کرمانشاه,اجرای نرده استیل کرمانشاه,نرده استیل استان کرمانشاه

گروه آکات طراح و سازنده نرده استیل است که اجرای انواع نرده استیل 304 و نرده استیل 201 را با گروه های اکیپ نصب با تجربه و متعهد انجام می دهد. اساس کار ما جلب رضایت شما خریدارن محترم می باشد. نرده استیل را با مدل های مختلف مانند: نرده استیل سه خط و نرده استیل فرانسوی(عمودی) اجرا می کنند. زمان اجرای پروژه های نرده در کمترین زمان با بالاترین کیفیت و دقت زیاد انجام می شود. تمام مراحل نصب نرده استیل توسط گروه آکات برای دریافت پایان کار ساختمان بر اساس مقررات آتش نشانی انجام می شود و ایمنی نرده نصب شده برای استفاده استاندارد تضمین می شود. نرده برای کاهش خطرات در ساختمان ها استفاده می شود. شیوه اجرا ومدل نرده بر اساس نوع کاربری آن و محل نصب نرده متفاوت است. تنوع نرده ها زیاد است اما نرده استیل به دلیل کیفیت بالا و آسانی نصب مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. آلیاژ نرده استیل به قدری باکیفیت است که در تمام مناطق و شرایط آب و هوا هرگز زنگ نخواهد زد و استحکام آن کاهش پیدا نمی کند. از بین نرده استیل 201 و نرده استیل 304 با هزینه بیشتر می توان از نوع درجه یک یعنی استیل 304 در پروژه استفاده کرد و از کیفیت آن اطمینان داشت.

جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات و اتصالات نرده استیل با کارشناسان ما تماس بگرید

 

 

آکات ایران با دو ده فعالیت و تلاش در زمینه طراحی , ساخت و اجرای انواع نرده آلومینیومی از قبیل نرده آلومینیوم طرح چوب , طلایی , برنزی , سیلور و تولید و نصب انواع نرده استیل , حفاظ استیل , نرده شیشه ای توانسته با ارائه باکیفیت ترین متریال و منصفانه ترین قیمت اعتماد و نظر مثبت مشتریان محترم را جلب نماید.

تلفن همراه (مدیر فروش) : ۰۹۱۲۷۱۲۰۰۸۳

تلفن پنج خط ویژه (فکس داخلی۴) : ۴۴۹۲۹۵۱۹ - ۰۲۱

 

 

Copyright 2024